piątek, 20 maja 2011

Kolejne prace

Witam :)
Zapraszam na bloga Craft4You, gdzie bawiłam się papierami Prima Moulin Rouge.
Zrobiłam dwie karteczki: niebieską oraz fioletową.




 


Szczegóły oczywiście na blogu C4Y...

Kolejne prace to wyzwania z portalu Polki Scrapują.
1. ATC GAZECIAK, które prowadzi Ankan
Warunek jest jeden: ateciak ma być zrobiony wyłącznie za gazet. Nie używamy żadnego innego papieru.


2. Mixedmedia - Zakupowe resztki, które prowadzi Anai, z wykorzystaniem papierowych resztek po zakupach - takich jak: etykiety, metki, paragony


COŚ O NIESPODZIANKACH ....
Na koniec przypominam o nagrodzie jaką można zdobyć na blogu wyzwaniowym Craft Artwork
Wystarczy wykonać ATC pod tytułem HODUJEMY MARZENIA, a autorka najpiękniejszej pracy pod tym tytułem otrzyma... "orientalną podróż" czyli zestaw bajkowych papierów ze sklepu Moligami.
...ale to nie koniec atrakcji...
dla tych z Was, które podejmą się trudniejszego zadania, i swoje marzenia wyhodują w szklarence-folderze według kursu Molli nagroda specjalna ! Najciekawsza interpretacja zostanie nagrodzona !
Termin do 24 maja !

Pozdrawiam
Annar

8 komentarzy:

Agnieszka - ABOKU pisze...

Piękne prace Ania, ale chyba pierwsza kartka niebieska podoba mi się najbardziej ...chyba pierwszy raz widzę zastosowanie w taki sposób tiulu, przeważnie widziałam gazę. Ślicznie wyszło, bardzo delikatnie i pierwsze co pomyślałam to to, że chciałabym taką kartkę :) Pozdrawiam.

Jowita pisze...

Karteczka sa fajne, oryginalne i niebanalne, a Twoje ateciaki zawsze zachwycaja

Boei pisze...

Piękne prace, Aniu:)
Pozdrawiam i udanego weekendu życzę...

Montażownia.pl pisze...

Piękne prace! :)
Miłego weekendu :)

Karolina Bajek pisze...

nie możesz pokazywać tylu cudnych prac naraz, bo człowiek dostaje kociokwiku ;) Każda z tych prac jest wyjątkowa i cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudna :):)

ania pisze...

Piękne prace, zwłaszcza bliska mi jest ta niebieska...

Melanie pisze...

You're cards are beautifull!! I love the blue one.

Marianne pisze...

How gorgeous cards and other creations you share with us. Thanks for inspiration and for the possibility to participate at the OVA's blogg candies

Marianne