poniedziałek, 25 października 2010

Jesienne skarby

Witam Was serdecznie :)

Bardzo lubię jesienne spacery po parku. Zazwyczaj z takich wypraw przynoszę mnóstwo skarbów jak liście, kolorowe nasiona czy owoce z drzew i krzewów, które następnie wykorzystuję do dekoracji. Zostało mi jeszcze dużo z dziecka, bo nie mogę się oprzeć na widok kasztanów i czerwonych kuleczek, żeby ich ze sobą nie wziąć.
Gdy zobaczyłam w ostatniej przesyłce od Craft 4 You - papiery Bo Bunny z serii Sophie, od razu wiedziałam, że zrobię z nich jesienne pudełeczko, do przechowywania części moich skarbów. Wykorzystałam papier Sophie-Stripe oraz przepiękny pomarańczowy kolor Sophie-Dot. By uzyskać bardziej jesienny efekt, użyłam do potuszowania papieru - Distress Ink Vintage Photo



Bazę pudełka przygotowałam na szablonie Spellbinders, oraz wykorzystałam mój ukochany przyrząd do postarzania papieru- Distresser Tima Holtza.



Wieczko udekorowane jest papierowymi kwiatami, listkami wyciętymi dziurkaczem i potuszowanymi Distressem- Ink Peeled Paint, sznurkiem, gazą i cudownymi guziczkami Dress It Up - Autumn Elements. Dodatkowo użyłam też miedzianego pudru do embossingu - Cooper Embossing Powder, który dobrze się komponuje z kolorami jesieni.
Zachęcam Wszystkich do zabawy z jesiennymi skarbami :)



Pudełeczko zgłaszam również do zabawy w 8 diabelskim wyzwaniu.

4 komentarze:

Karmeleiro pisze...

PZREPIĘKNE!!! słó brak i napatrzeć się nie mogę na ilość detali. Cudne, jesienne kolory. Annar, to pudełko wygląda jak piękny jesienny bukiet!

Guriana pisze...

jesień to zdecydowanie nie moja pora roku..ale pudełeczko jest obłędne!!:))

Art_Dorota pisze...

ale cudeńko.... jestem zachwycona. Wszystkie Twoje prace to dzieła sztuki

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudniaste pudełeczko!!!!
Te piękne, ciepłe kolory...
Te detale...
Ta zawartość... mrrrr... :D
:***

Ps. Też kocham kasztany, żołędzie, jażebinę i... ;)