piątek, 23 lipca 2010

Kilka nowych prac

W pierwszej kolejności dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze jakie dostałam ;)

Moja nowa kartka na wyzwanie UHK .
Bardzo ciekawy temat, więc się skusiłam, kartka z napisem nawiązującym treścią do kształtu - wciąż aktualny ;)



Zrobiłam też ateciaka na wyzwanie Ankan - temat: PTAKI



I moja nowa miłość - MixedMedia.
W tym tygodniu Anai zaproponowała wykonanie pracy w ramce - zapraszam ;)
Moja interpretacja idealnie też pasuje do nowego wyzwania Mixed Media Monday, do tematu: Play Things ;) Robienie prac MM jest dla mnie świetną zabawą ;)





Życzę miłego weekendu ;)))

9 komentarzy:

Rybiooka pisze...

Praca w ramce bardzo urzeka, lubię te Twoje klimaty - pozdrawiam

Rose pisze...

Ślicznie i bardzo klimatyczne tworzysz rzeczy :)
Pozdrowienia od różanego...

Joanna Oborska pisze...

Widać, że fajnie Ci się pracowało przy ramce:) Motyl i ATC są piękne ale od ramki aż bije Twoje zaangażowanie:) Jest śliczna i klimatyczna, ale to już stała cecha Twoich prac:)

Berberis pisze...

Twoje prace są cudowne!!!!! Każda wyjatkowa i w Twoim stylu, zarówno karteczka, to świetne ATC i ta fantastyczna rameczka. Bardzo mi się podobają :) :) :)

Gosik pisze...

śliczne prace :)

Sandy pisze...

Oh wow wow wow wow so wonderful art pieces.
Wonderful work. Love them all.

shiraja pisze...

piękne te twoje prace. Każda ma swój niepowtarzalny klimat :)

jolutka123 pisze...

Cudowne prace, nie mogę się napatrzeć, ramka podoba mi się szczególnie:))

Guriana pisze...

nastepnym razem proszę wystawiac pojedynczo...bo oczopląsu od tych pięności dostac można...:)))