piątek, 9 lipca 2010

Jak minął kolejny tydzień...

Na scrapowaniu oczywiście :)
Dużo tego będzie ;)

1. MixedMedia na wyzwanie Scrapujących Polek, a dokładnie - Mollik


2. Moje wyzwanie MM - zrobienie papierowej laleczki, które wciąż trwa - do 14 lipca ;)
Zapraszam ;)


3. Zaległe i nowe LO-sy
  • Scrap warstwowy ( wyzwanie trwa do 15 lipca !!!)



LO61_3


LO61_2


LO61_1

  • Scrap makulaturowy zrobiony na kartonie


  • Scrap z dwoma jednakowymi zdjęciami


4. I na koniec ateciaki ;)
  • Podróż

  • Turkusowo

  • ATC zrobione na wystawę dla Rybiookiej :)))



ATC wystawa_1


ATC wystawa_2


ATC wystawa_3


wystawa_4


wystawa_5

I to chyba koniec, mam nadzieję, że nie zapomniałam czegoś jeszcze dodać ....
Czy Wy też tak źle reagujecie na zmianę pogody ???????
Bo ja straszliwie ;)

POZDRAWIAM WSZYSTKIE SCRAPOHOLICZKI I ŻYCZĘ MIŁEGO WEEKENDU !

14 komentarzy:

Jowita pisze...

Aniu, prace jak zawsze przepiekne i bardzo charakterystyczne - talent to Ty masz nieziemski :-)

Peninia / Gosia pisze...

Wszystkie prace przesliczne...bardzo mi się podobają:)Pozdrawiam:)

JaMajka pisze...

Bosz, ależ jesteś pracowita :D Piękne prace, ujął mnie scrap z Mają :)
Ja w taką pogodę najchętniej leżę w wannie.... wypełnionej chłodną wodą. I jak nie muszę, to nie wychodzę z domu!

Huma pisze...

Piękne, piękne, piękne prace!
Urzekła mnie Twoja laleczka, zwłaszcza te płatki na sukience:) A scrap warstwowy z fotką na ćwieku jest fantastyczny!:)

Lili pisze...

Świetne prace, turkusowy chyba mój faworyt:) choć wszystkie sa ekstra:)

Kasia G. pisze...

podziwiam zawsze Twoje prace! cuda tworzysz :)))

Gosik pisze...

świetne prace :) szczególnie Twoje LO ;)

paulisia pisze...

jejku,ale pieknosci!!! po prostu cuda! scrapy sa nieziemskie!

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Wow! Aniu ale posypałaś pracami! piękne wszystkie!

Noami pisze...

pracowitas zdolna bestyjka :)

Rybiooka pisze...

Jeszcze raz dziękuję za udział w projekcie. W rzeczywistości Twoje ATC jest jeszcze ładniejsze- mam nadzieję że do następnym razem Poczta Polska wywiąże się.
Ja uwielbiam taką pogodę :) morza szum , ptaków śpiew... ;)
Pozdrawiam

Guriana pisze...

ależ tydzien pracowity miałaś...nie wiadomo na czym oko najpierw zawiesić, tyle cudów!!!:))
laleczka niasamowita!!! i pierwsza praca mnie urzekła:)))

Tusia Lech pisze...

Wróciłam :) I zaglądam :) Wszystko jest piękne - zawsze w twoim stylu :) Ale największe wrażenie zrobiły na mnie twoje scrapy - wielowarstwowy i makulaturowy (boskie są absolutnie) i ATCiaki - podróż i turkusowy!! Wow!!

ANUPAMA CHOUDARY pisze...

I love your work but find it difficult to follow your blog in polish. Could you please add a TRANSLATE button to this page? Thank you.
hugs,
Anupama Choudary
www.scrapbooksfromindia.com