piątek, 5 lutego 2010

Jak wykorzystałam wolny dzień ....

Pierwsza rzecz do której zabrałam się z dziką pasją ... to nowe ATC z poniedziałkowego wyzwania Think Monday - Think ATC. Tematem jest CYRK - CIRCUS
Kolory róż i czerń pasują również do czwartkowego wyzwania Thursday Challenge – pink and black!



Moja poprzednia praca Good Morning została wyróżniona :)

Zrobiłam zdjęcie mojej kolekcji ateciaków - z wymian naliczyłam 64 ! I oczywiście muszę się pochwalić :)





Zrobiłam też wpis do albumu wędrownego dla Fajferka " M jak marzenie"
Pierwotnie miał być taki elegancki wpis, jak wykonały poprzedniczki, ale nie wytrzymałam i musiałam coś podrzeć, przybrudzić i postemplować ... :))) I wyszło coś jak shabby shic, albo jeszcze inny twór :)))
Ale co tam , spodobało mi się bardziej :)))





14 komentarzy:

timboctou pisze...

ja się wcale nie dziwię, że Cię wyróżniają, bo piękne prace robisz, gratulacje!! kolekcja imponująca, wpis jak zwykle niesamowity!!

Kasia G. pisze...

wow! ale cudny wpis:) nie da się ukryć, że Twój styl jest niepowtarzalny :))))) pozdrawiam

Pia pisze...

wow beautiful cards, lovely details.
hugs Pia

Rybiooka pisze...

Gratuluję :)
Ależ kolekcja ATC ;)

Tusia Lech pisze...

Uwielbiam taki styl - jesteś w nim świetna :)

Oxana pisze...

WoW! So beautiful cards! I love details too!
Hugs
Oxana

Jowita pisze...

Gratuluje wyroznienia, w pelni na nie zaslugujesz, a wpis do wedrowniczka jest nieziemsko cudnie piekny. Nie potrafie od niego oderwac oczu

Sandy pisze...

Wow your ATC is perfect.
Wonderful work. Love them.

K.C. pisze...

Przepiękny wpis, fantastyczne ATC i imponująca kolekcja!
Super!

Gosik pisze...

gratuluje kolecji, ATC super :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Gratuluję wyróżnienia!!!
ATC jest piękne!!!
Bossski wpis!!!
Każdy Twój twór jest bardzo klimatyczny, każdy dodatek pasuje do pozostałych... po prostu rewelacja :)))
:***

kasia | szkieuka pisze...

bardzo fajny ten wpis, taki wielo-wielo-wielowarstwowy :)

Guriana pisze...

wpis pożeram wzrokiem...piękne detale, płotek, daszek i serduszko mnie rozłożyło...cuuudny!!!:)))
ateciski w Twoim wykonaniu uwielbiam i kolekcję masz godną pozazdroszczenia!!:))

Florens pisze...

Wow! Gratuluję serdecznie wyróżnienia i kolekcji:) Piękny wpis! Naprawdę zdolna z Ciebie bestia :)
Ps.
Byłam taka okropna, że wezwałam Cię do tablicy. Temat jest książkowy. Jeśli nie masz złych wspomnień związanych ze szkołą zapraszam na mojego bloga po pytania :)
www.tworyflory.blogspot.com