niedziela, 10 stycznia 2010

Ateciakowe środy - nowe wyzwanie

Ruszyło nowe, cotygodniowe wyzwanie ATC na stronie: Polki scrapują
Pierwszy temat to: Cyfry/ liczby/ numery
Pomimo okrutnego zimna w moim domu, oczywiście wzięłam udział - uwielbiam robić ATC !
Choć chwilami moje skostniałe palce musiałam przykładać do grzejników :)
A propos naszej zimy, to starsi wiekiem Irlandczycy mówią, że ostatnia taka była po II wojnie światowej. Pada śnieg, mróz dochodzi do -8, autobusy nie kursują, na chodnikach ślisko, szkoły zamknięte i nieocieplone domy..... brrrrrrr
Moja interpretacja:


Zapisałam się również na wymianę ATC u Anek73

6 komentarzy:

ipsa pisze...

bardzo fajna, podoba mi się zestawienie kolorów:)

Rybiooka pisze...

Dziękuję że wzięłaś udział w zabawie :)
Dlaczego ja dopiero teraz wpadłam na Twojego bloga?? dlaczego?

Mam Twoje ATC w domu :) z jakieś wymianki forowej.
Twoje interpretacja zawiera twarz lokalnej artystki Poli Negri.
A ta data co symbolizuje??

Unknown pisze...

a właściwie nic :)))

mbabka pisze...

To Ci dopiero zima...zresztą u nas też śniegu po kolana. A ATC w Twoim wydaniu - pełen profesjonalizm.Pozdrawiam

AAgAA pisze...

A Twoje prace jakie piękne ;) Az miło sie ogląda;) POZDRAWIAM :)

WiKKori pisze...

Klimatyczne!